Tak, w Lefty Ocho 120 skok można zmniejszyć do 110 mm. Czynność tę należy powierzyć specjalistycznemu serwisowi.
Nie, nie jest to możliwe. Konstrukcja widelca Lefty Ocho 120 jest zupełnie inna. Aby zwiększyć skok, konieczne było zwiększenie wytrzymałości zewnętrznej lagi i połączenia z rurą sterową. Inna jest również sprężyna powietrzna.
Widelec Lefty Ocho 120 produkowany jest wyłącznie w wersji karbonowej.
Tak, widelec Lefty Ocho 120 można również kupić jako osobny element. Widelec powinien być dostępny w ciągu kilku miesięcy.
Tak, widelec Lefty Ocho 120 jest również kompatybilny z wieloma ramami innych marek. Warunkiem jest jednak stożkowa główka ramy o wymiarach 1 1/8 "i 1,5". Konieczne jest również zaplecenie przedniego koła na piaście Lefty 60.
Demontaż przedniego koła w widelcu Lefty Ocho 120 jest bardzo szybki i łatwy. Potrzebujesz tylko klucza imbusowego 5 mm. Kluczowym, ale łatwym do wykonania krokiem jest odłączenie adaptera zacisku hamulca.
Dzięki jednostronnej konstrukcji widelca Lefty Ocho 120 masz swobodny dostęp do całego obwodu opony i obręczy. Aby usunąć usterkę, nie jest konieczne zdejmowanie przedniego koła z widelca.
Maksymalny bezpieczna szerokość opony dla widelca Lefty Ocho 120 to 2,4 ”.
Widelec Lefty Ocho 120 jest standardowo dostarczany z blokadą na koronie widelca. Jednak tę blokadę można zastąpić zdalną blokadą z kierownicy. Wymiany może dokonać dowolny autoryzowany serwis Lefty.
Widelec Lefty Ocho 120 jest standardowo wyposażony w adapter przeznaczony do tarcz 180mm. Po wymianie adaptera istnieje możliwość zwiększenia średnicy tarczy do 203 mm.
Projektanci znają się na prawach fizyki. Piasta Lefty ma stożkowy kształt i jest wyposażona w łożysko o większej średnicy po lewej stronie. Takie podejście zapewnia równomierny rozkład sił, a zatem okresy międzyobsługowe odpowiadają tym, które znamy z konwencjonalnych piast.
Podczas używania pełnego skoku wewnętrzne łożyska Deta Cage same resetują się do prawidłowego położenia. Zaleca się jednak ręczne resetowanie widelca Lefty ocho 120 co 50 godzin jazdy. Ten reset jest łatwy i odbywa się poprzez spuszczenie powietrza i dobicie widelca. Proces należy powtórzyć co najmniej trzy razy, aż wewnętrzna laga osiągnie pełny skok.
Jeśli używasz pełnego skoku Lefty Ocho 120 podczas jazdy, łożyska Delta Cage nie mają tendencji do migracji. Dlatego ich resetowanie nie jest konieczne. Jednak w celu zapobiegania migracji nadal zalecamy ten regularny reset.
Podobnie jak wszystkie amortyzatory i widelce, Lefty Ocho 120 wymaga regularnych serwisów co określoną ilość godzin jazdy. Przestrzeganie okresów międzyobsługowych zapobiegnie uszkodzeniu poszczególnych elementów widelca.
Umów się na regularny serwis Lefty Ocho 120 za pośrednictwem sprzedawcy, od którego kupiłeś produkt.