Całkowicie nowy Lefty Ocho powstał dla zawodnika XC, który wierzy w wyniki. W niezwykłą płynność amortyzacji, która jest wynikiem minimalnego tarcia osiągalnego w konstrukcji widelców. W prędkość zmieniającą podjazdy we wspomnienie, która jest wynikiem jazdy na jednym z najlżejszych amortyzatorów na świecie. W precyzję wyboru linii przejazdu, która jest wynikiem najwyższej w klasie sztywności, zestrojonej pod całkowitą kontrolę. W poczucie pewności, które jest wynikiem jazdy na najbardziej zaawansowanym, przełomowym, przeczącym stereotypom i wygrywającym wyścigi widelcu, jaki kiedykolwiek stworzono. To są te wyniki, z których wynikają… cóż… prawdziwe wyniki.
Pierwszy na świecie jednopółkowy amortyzator XC z pojedynczą golenią redukuje masę w najbardziej oczywisty sposób. Dzięki jednej koronie i jednej goleni, cały materiał jest skupiony tam, gdzie wymaga tego sztywność i wytrzymałość. Efektem jest jeden z najlżejszych amortyzatorów na świecie - o 250 g lżejszy od poprzedniego Lefty. Niższa masa nieresorowana w porównaniu z tradycyjnymi widelcami przyspiesza reakcję na nierówności. Lżejsza jest też stożkowa rura sterowa, zapewniająca pełną kompatybilność ze standardami. Jedna korona jedynego króla.
Amortyzacja wiąże się z ruchem. Im płynniejszy ten ruch, tym lepiej wykonuje ona swoją pracę. Izoluje od uderzeń. Płynie przez skały jak po maśle. Utrzymuje rower na wybranej linii... a Ciebie na rowerze. Jeśli chodzi o płynność ugięcia, Ocho stanowi klasę sam w sobie. Ma mniej generujących tarcie elementów ślizgowych i uszczelek, niż jakikolwiek inny widelec. Nowy, bardziej czuły tłumik Chamber. A także kolejną ewolucję Delta Cage - rewolucyjnej konstrukcji Lefty'ego, w której ugięcie opiera się na łożyskach igiełkowych. Wszystko to składa się na najbardziej płynną amortyzację na rynku. Bez tarcia, bez zacinania i bez zawahania, bez względu na to, jak mocno napierasz. Po prostu zawsze czysta i płynna praca zawieszenia, dla całkowitej kontroli.
Lefty Ocho jest najsztywniejszym z lekkich amortyzatorów XC, co niewątpliwie jest dobrą informacją. Ale wyróżnia go nie to, jak bardzo jest sztywny, ale w jaki sposób. Każdy kij ma dwa końce: zbyt niska sztywność powoduje, że rower prowadzi się jak talerz rozgotowanego makaronu. Ale sztywność zbyt wysoka, lub w niewłaściwych miejscach, to rower odbijający się od przeszkód, zamiast płynący po nich. Unikalna jednopółkowa konstrukcja oraz goleń o trójkątnym przekroju dają nam możliwość kształtowania sztywności w niespotykanym dotąd zakresie. Sztywność dla pewności, elastyczność dla płynności.
Prosta, niezawodna, sterowana linką manetka, włącza blokadę skoku widelca lub jednocześnie widelca i dampera.
Całkowicie nowy tłumik o wysokim przepływie oleju, z zewnętrzną regulacją tłumienia kompresji i powrotu, oraz systemami samoodpowietrzania i kompensacji ciepła. Płynne, czułe i bezbłędnie działające tłumienie w każdych warunkach.
Trójstronne łożyskowanie igiełkowe nowego Ocho eliminuje możliwość obrotu wewnętrznej goleni względem zewnętrznej, zapewniając niesamowitą precyzję sterowania.
Nie bądź takim nieczułym sztywniakiem. Ruszaj z niespotykaną dotąd płynnością dzięki Delta Cage, nowej wersji legendarnej goleni Cannondale pracującej na łożyskach igiełkowych.
Samoregulujący się adapter hamulca można zdemontować za pomocą jednego obrotu klucza 5 mm i naciśnięcia przycisku. Szybszy i prostszy demontaż koła.
Pierwszy na świecie amortyzator XC z jedną półką i jedną golenią, dla jedynych w swoim rodzaju osiągów.
Całkiem nowy Lefty Ocho
Po prostu najbardziej zaawansowany, najbardziej płynny i najbardziej precyzyjny ultralekki amortyzator XC, jaki kiedykolwiek ujrzał światło dzienne.
Stworzony z myślą o wyzwaniach. Stworzony do wygrywania. Stworzony dla Tych, którzy Uwierzyli.