Kolor 1 | Acid Blue w/ Magnesium White (ABU) | |
Kolor 2 | Highlighter (HLT) | |
Kolor 3 | Black Pearl (BLK) | |
Rozmiar | SM, MD, LG, XL | |
Rama | Cannondale Carbon, Proportional Response Design, PF30-83, tapered head tube, Speed Release 12mm thru axle w/UDH hanger, 55mm chainline | |
Widelec | RockShox SID SL Select+ RL, 100mm, Debonair, remote lockout, 15x110mm thru-axle, tapered steerer, 44mm offset | |
Korba | Cannondale 1, BB30a, OPI SpideRing, 34T | |
Wkład suportu | Cannondale Alloy PF30-83 | |
Przerzutka tylna | Shimano XT | |
Kaseta | Shimano SLX, 10-51, 12-speed | |
Łańcuch | Shimano SLX, 12-speed | |
Manetki | Shimano SLX, 12-speed | |
Hamulce | Shimano M6100 hydraulic disc, 160/160mm RT64 rotors | |
Dźwignie hamulcowe | Shimano M6100 hydraulic disc | |
Obręcze | Stan's NoTubes Crest MK4, 28h, tubeless ready | |
Piasty | (F) Shimano MT410, 15x110mm thru-axle / (R) Shimano MT510, 12x148mm thru-axle | |
Szprychy | DT Swiss Competition | |
Opony | (F) Schwalbe Racing Ray EVO, 29 x 2.25", Twinskin, tubeless ready, (R) Schwalbe Racing Ralph EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix compound, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 2 Flat, butted 2014 Alloy, 31.8mm, 3° rise, 8° sweep, 760mm | |
Mostek | Cannondale 2, 6061 Alloy, 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Grips | Cannondale XC Silicone | |
Siodło | Fabric Scoop Shallow Elite, hollow cro-mo rails | |
Sztyca | C2 Carbon, 27.2x400mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
SKU | C25301U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Żadnego wahania i zaciskania hamulców na technicznych sekcjach. Bardzo płaski kąt główki ramy (66,5°) zapewnia stabilność i kontrolę niezbędną do pełnego ataku. Hamuj później. Skręcaj ostrzej. Wyprzedzaj na zjazdach.
Konstrukcja Proportinal Response obejmuje długość tylnego trójkąta dopasowaną do rozmiaru ramy oraz stromy kąt rury podsiodłowej. Dzięki temu masa jest idealnie rozłożona między kołami, poprawiając trakcję i przekazywanie mocy na podjazdach oraz kontrolę na zjazdach.
Wyprofilowane strefy ugięcia i obniżone górne rurki tylnego trójkąta pochłaniają wstrząsy na nierównościach, co zwiększa kontrolę i płynność jazdy oraz redukuje zmęczenie. Jedź ostrzej. Jedź szybciej. Jedź dalej.
Najpłynniejsze, najlżejsze i najbardziej precyzyjne przednie zawieszenie o skoku 110 lub 100 mm. Wydłużony offset dodaje zwinność prowadzenia do wyjątkowo stabilnej przedniej części roweru. Większa kontrola to wyższa prędkość.