Kolor 1 | Rally Red (RRD) | |
Rozmiar | SM, MD, LG, XL | |
Rama | Scalpel HT Hi-MOD Carbon, Proportional Response Design, PF30-83, tapered head tube, 55mm chainline, Speed Release 12mm thru axle w/UDH hanger | |
Widelec | Lefty Ocho 120 Carbon, 110mm, Chamber Damper with remote lockout, OppO Spring System, tapered steerer, 50mm offset | |
Korba | SRAM XX1 Eagle DUB, 34T, 55mm chainline | |
Wkład suportu | SRAM DUB PF30 MTB83 | |
Przerzutka tylna | SRAM XX1 Eagle AXS | |
Kaseta | SRAM XG-1299, XX1 Eagle, Rainbow, 10-52, 12-speed | |
Łańcuch | SRAM XX1 Eagle, Rainbow , 12-speed | |
Manetki | SRAM Eagle AXS, 12-speed | |
Hamulce | SRAM Level Ultimate hydraulic disc, 180/160 CenterLine X rotors | |
Dźwignie hamulcowe | SRAM Level Ultimate hydraulic disc | |
Obręcze | HollowGram 25, Superlight Hi-Impact Carbon, 28h, 25mm IW, tubeless ready | |
Piasty | (F) HollowGram Lefty 60 / (R) HollowGram w/DT Swiss Star Ratchet internals, 12x148mm | |
Szprychy | DT Swiss Competition Race, straight-pull | |
Opony | (F) Schwalbe Racing Ray EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix Speedgrip, tubeless ready, (R) Schwalbe Racing Ralph EVO, 29 x 2.25", SnakeSkin, Addix Speed, tubeless ready | |
Kierownica | Cannondale 1 Flat, Carbon, 31.8mm, 9° back, 760mm | |
Mostek | Cannondale 1, 7075 Alloy, 1-1/8", 31.8, 7° | |
Stery | Integrated, 1-1/8 to 1.5", sealed angular contact bearings | |
Grips | Cannondale XC Silicone | |
Siodło | Prologo Dimension NDR, Tirox rails | |
Sztyca | Cannondale C1 Carbon, 27.2x400mm | |
Łączność | Cannondale Wheel Sensor | |
SKU | C25101U | |
* | Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. Produkty mogą różnić się od przedstawionych na zdjęciach. |
Żadnego wahania i zaciskania hamulców na technicznych sekcjach. Bardzo płaski kąt główki ramy (66,5°) zapewnia stabilność i kontrolę niezbędną do pełnego ataku. Hamuj później. Skręcaj ostrzej. Wyprzedzaj na zjazdach.
Konstrukcja Proportinal Response obejmuje długość tylnego trójkąta dopasowaną do rozmiaru ramy oraz stromy kąt rury podsiodłowej. Dzięki temu masa jest idealnie rozłożona między kołami, poprawiając trakcję i przekazywanie mocy na podjazdach oraz kontrolę na zjazdach.
Wyprofilowane strefy ugięcia i obniżone górne rurki tylnego trójkąta pochłaniają wstrząsy na nierównościach, co zwiększa kontrolę i płynność jazdy oraz redukuje zmęczenie. Jedź ostrzej. Jedź szybciej. Jedź dalej.
Najpłynniejsze, najlżejsze i najbardziej precyzyjne przednie zawieszenie o skoku 110 lub 100 mm. Wydłużony offset dodaje zwinność prowadzenia do wyjątkowo stabilnej przedniej części roweru. Większa kontrola to wyższa prędkość.